Налаштування електронної пошти для отримання повідомлень від системи
Для налаштування отримання повідомлень про пов'язані активності в системі Moodle необхідно:
1. Перевірити вказану адресу електронної пошти в своєму акаунті. Для цього в правому верхньому куті вікна на імені акаунта кликнути лівою кнопкою миші і в меню обрати "Редагувати інформацію". Надалі, в налаштуваннях свого акаунту, вказати ту адресу, на яку Ви бажаєте отримувати повідомлення. Слід зазначити, що, відповідно до Наказу по СНУ, з 01.11.2020 року все електронне листування в університеті здійснюється виключно через корпоративні акаунти електронної пошти.
2. За необхідності, налаштувати під свої потреби політику повідомлень. Для цього, в меню верхнього правого кута екрану обрати пункт "Налаштування", а далі, у вікні обрати нижнє посилання "Налаштування повідомлень". Надалі визначити політику отримання повідомлень у вікні налаштувань, вигляд якого продемонстровано далі на рисунку.
Зверніть увагу. що розсилка робиться системою автоматично. Тому, деякі поштові сервери можуть сприймати такі повідомлення як спам. Обов'язково перевірте каталог спаму в своєму поштовому акаунті та, у випадку потрапляння туди листів від eCampus, помітьте їх як "не спам".
Комфортної та продуктивної роботи з eCampus!